Cara Ukur Saiz Cincin

Lilitkan pita pengukur pada jari yang diinginkan. Saiz cincin berbeza bagi jenis. Jika anda tiada pita pengukur, anda boleh gunakan kertas untuk mengukur saiz jari. Nah tutorial yang ringkas untuk yang tak tahu saiz cincin

cara ukur saiz cincin
Cara Ukur Saiz Cincin Yang Betul Untuk Lelaki & Perempuan Nadz.my

cara ukur saiz cincin. Jom kita cuba cari ukuran size cincin dengan cara ukur keliling jari. Pastikan anda lilit tidak terlalu ketat dan tidak terlalu. Jadi tau saiz cincin, tapi kalau beli. Sebelum membeli cincin, sama ada untuk hadiah atau diri sendiri, adalah idea yang baik untuk mengetahui saiz yang tepat. Bagi saiz cincin standard, setiap saiz perlu naikkan kepada 0.4milimeter (mm). Mungkin dengan keadaan sekarang, anda malas pergi kedai emas atau anda lebih memilih.

Nah Tutorial Yang Ringkas Untuk Yang Tak Tahu Saiz Cincin


Ukur saiz cincin menggunakan kertas. Sebagai contoh, bermula dengan saiz 3 iaitu bersamaan 14.1mm, bagi saiz 3.5 bersamaan. Tetapi yang menjadi masalah ialah bagaimana cara.

Sebaiknya Ukur Pada Hari Siang, Kerana Saiz Jari Mengembang.


Kaedah yang akan kami kongsi dengan anda mungkin nampak remeh tetapi kaedah ukur saiz cincin ini adalah yang paling senang dan sesiapa sahaja boleh. Caranya adalah seperti berikut : Jika anda tiada pita pengukur, anda boleh gunakan kertas untuk mengukur saiz jari.

Cara Ukur Saiz Banglepada Prinsipnya Cara Pengukuran Cincin Dan Gelang Adalah Hamper Sama Namun Ada Sedikit Perbedaan Yaitu Kalau Ukuran Cincin Harus Pas Jangan.


Emas yang kami jual juga adalah. Disini saya kongsikan cara yang paling mudah dan tepat untuk mengetahui saiz cincin dengan menggunakan kertas 😊jangan lupa subscribe ,komen ,share dan like. Sekiranya anda ingin menghadiahkan cincin kepada pasangan anda tidak kira lelaki atau perempuan, pastikan anda.

Mungkin Dengan Keadaan Sekarang, Anda Malas Pergi Kedai Emas Atau Anda Lebih Memilih.


Ukur saiz cincin menggunakan pita pengukur. Ukur saiz cincin anda dengan langkah ini: Cara ukur size jari dan cincin.

Bharada Eliezer Istri September 14 2022 Selain Istri Sambo Ajudan Kadiv Propam Bharada Eliezer Juga Mengajukan Perlindungan Saksi Kepada Lpsk.


Bagi saiz cincin standard, setiap saiz perlu naikkan kepada 0.4milimeter (mm). Dengan keadaan kesibukan yang melanda anda mungkin lebih suka membeli cincin secara atas talian (online) sahaja. Saiz cincin berbeza bagi jenis.

Popular Posts

Ferry Langkawi Bawa Kereta